piątek, 4 kwietnia 2014

Mój pierwszy raz czyli projekt denko.

Z trudem powstrzymałam się od wrzucania pustych opakowań, no ale cóż: czego się nie robi dla wiernych czytelnikówJ.
To mój pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałośćJ. Zaczynamy!

By było łatwiej numery są w różnych kształtach. Jak łatwo się domyślić nie bez znaczenia. Czerwone serduszko wiadomo – ulubieniec który na pewno kupię! Różowy być może. Czarny to oznaczenie bubla, czasem może pojawić się wykrzyknik dla wybitego bubla! Jest jeden czarny na białym tle: dobry szampon  jednak nie dla mnie, po prostu sprzedawczyni wprowadziła mnie w błąd, ale to inna sprawa.



1)      Yves Rocher. Olejek pod prysznic z olejkiem arganowym. Po prostu się nie polubiliśmy i już! Dostałam za darmo przy zakupach, gdyby nie to nigdy bym go pewnie nie kupiła
2)      L'Oreal Elseve Fibralogy. Szampon. Używa go mój TŻ. Być może kupimy ponownie.
3)      Oriflame. Silk Beauty Shower Cream Krem pod prysznic Silk Beauty. Ostry detergent, wysusza, ściąga…
4)      Yves Rocher perfumowany żel pod prysznic Vanila Noir. Bardzo chętnie go kupię pod warunkiem że jest…. Myje odświeża, nadaje piękny zapach ciału…
5)      Żel pod prysznic Luksja kupiłam bo cena była niższa, zapach nie za bardzo, ale nie wykluczam ponownego zakupu. Pod warunkiem, że zapach będzie innyJ
6)      Yves Rocher, Hydra Vegetal, Tonique Hydratant (Tonik nawilżający). Nie wiem czy nawilża, ale dobrze odświeża, chętnie kupię ponownieJ
7)      ATW żel do higieny intymnej z wyciągiem z przywrotnika. Świetnie myje, odświeża, koi, łagodzi podrażnienia, odparzenia. Jak dla mnie rewelacja, od lat kupuje żele z tej serii i jestem im wierna!
8)      ATW żel do higieny intymnej z wyciągiem z kory dębu. Świetnie myje, odświeża, doskonale radzi sobie ze stanami zapalnymi na skórze. Ja stosuję tylko do miejsc intymnych, chyba że doraźnie, miejscowo przy stanie zapalnym. Na pewno kupię ponownie!
9)      Balea szampon – bubel z wykrzyknikiem! Nigdy więcej! Pierwszy raz spotkałam się z szamponem który nie myje włosów – szkoda gadać!



 Avon kulki pod prysznic Incadecence i Pur Blanca. Kupię na pewno, mam lubię za niską cenę miłe, fajne zapachy obecnie mam Little Black Dress który także bardzo lubięJ. Kupuję kulki z Avonu najchętniej LBD ale ogólnie różne zapachyJ
2)      ATW Fitoregulator z wyciągiem z arniki górskiej, być może kupię.
3)      Oriflame. Pure Nature. Oczyszczająca maseczka z glinką. Bubelek który nie oczyszcza….
4)      Royal Jelly. Nawilżający krem do kąpieli. Jakoś nie przypadł mi do gustu.
5)      Subrina odżywka w sprayu. Być może kupię ponownie, wydajna nie obciąża włosów, wydajna…
6)      Subrina tonik. Być może kupię ponownie.
7)      Avon. Naturals. Żel pod prysznic być może kupię ponownie
8)      Oriflame. Pure Nature maseczka Pell Off, nie, ja raczej podziękuję…
9)      Yves Rocher peeling so do stop. Być może kupię ponownie, ale raczej marne szanse bo ulubieńca już ma od “tych” sprawJ
10)   American Crew szampon do włosów: super! Jak dla mnie świetny: nabłyszcza, nie przetłuszczają mi się po nim tak włosy, bardzo go lubię. Jedyne co mnie zniechęca to cena… raz mi Pani zaśpiewała ponad 50 złotych, podziękowałam. Czasem w jednej mają taniej wówczas około 18 sobie życzą. Nie wiem na czym to polega…
11)   Farmona Tutti Frutti. Peeling do ciała, dobry zdzierak, trochę nawilża, jestem jak najbardziej za!

12)   Bielenda (profesjonalna). Krem do twarzy – znalazłam gdzieś stare opakowania. Być może kupie ponownie. 




1)      Alfaparf. Semi di liano diamante. Dobry szampon tylko nie dla mnie… przetłuszczają mi się włosy. To jest szampon jak się później dowiedziałam od fryzjera dla osób dojrzałych, mi na razie nie jest potrzebny odmładzający szampon. Lubiłam go za nabłyszczanie, że nie potrzebowałam po nim odżywki, no ale cóż…
2)      Sephora lotion do ciała czekoladowy. Może nie jest to jakaś wielka miłość ale lubię ten zapach, nawilżenie jest, więc nie mówię nie.
3)      loreal professionnel absolut rep air, dawno temu ją kupiłam, na pewno kupię ale inną. Moje włosy nie potrzebują tak wiele…
4)      Roland Per Una Daily Moistire Active Conditioner. Dobra, nie obciążająca włosów odżywka!
5)      Kulki Yves Rocher i Avon Full Speed mojego TŻ, zadowolony, więc pewnie i kupione znów będzie



1)      Yvez Rocher krem do cery wrażliwej być może kupię ponownie.
2)      Farmona maseczka do cery naczyniowej kupię na pewno, dobrze nawilżaJ
3)      Mabelline Dream Matte Musse. Nie wykluczam ponownego zakupu, ale są marne szanse
4)      la roche posay hydraphase intense masque. Nie dość że nie robi prawie nic po za wiązaniem wody to jeszcze jest droga. Nie kupię na pewno!

Ufff…. Przeszłam w końcu mam nadzieje, że się podobało? Nie było tak najgorzej? W końcu mogę wywalić te opakowania!

10 komentarzy:

  1. Woow jakie denko duże! Nic z Twoich rzeczy nie miałam, przyznaję się! Podziwiam Ciebie, że zachowałaś opakowania. Mnie szlag trafia jak widze puste pudełka i natychmiast wywalam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie denko! Ja dopiero niedawo zaczelam zbierac pustaczki i sama jestem ciekawa jak mi to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ukrywam że trochę zbierałam... usiłując powstrzymywać się od wyrzucania...
      pozdrawiam

      Usuń
  3. zaluje jedynie ze fotki takie male :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klikając możesz powiększyć:) ewentualnie możesz skorzystać z opcji otwórz w nowej karcie:) wówczas otworzy się powiększony obrazek

      Usuń
  4. Sporo Ci się tego nazbierało. Ja też mam problem ze zrobieniem posta o denku, ponieważ z rozpędu wyrzucam puste opakowania, zapominając, że przecież miałam je odkładać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, mi też było ciężko niektóre powyrzucałam ale w końcu uzbierałam:) Tobie też sie uda!
      pozdrawiam

      Usuń
  5. z chęcią kupię szampon z l'oreala:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie MEGA to Twoje denk :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad. Postaram odwdzięczyć się tym samym. Proszę nie SPAMuj, oraz zachowaj kulturę wypowiedzi